måndag, augusti 06, 2007

Veckans lista v. 31

Positivt:
- U19 basketlandslaget
Man ska även belysa de små. Och den här gruppen unga tjejer blev stora. Starkt jobbat.
- Grönan
Inte bara för att vi vann den stora kexchokladen. Grönan är grönan och det är bra. Om man bortser från allt jävla köande.
- Ord
"Som" mitt i meningar. "Bortgjort" och "otänkt". Norrländska ord är charmiga.
- Johan Wissman
45.03. Nedtränad och mellanår. Det här kan bli intressant. Höga 44 innan säsongen är slut.
- Semester
Jag stressade upp de sista dagarna. Men att sova länge och vara uppe längre. Det är skönt.
Negativt:
- R. Kelly
Allt för många gör det. Men han är en offentlig person. Att gå på 13 åriga flickor är vidrigt och fegt. Illa Kelly.
- Vädret
Noll helsoliga dagar under tre veckors semester. Kul. Verkligen.
- Tidningsutdelningen
Varför måste de slänga ner morgontidningen så förbannat jävla tidigt. Innan 05.00 är olagligt.
- Ingen löpning
Efter att ha joggat två pass den här veckan så svider det ännu mer. Jag vill springa igen. Massor. Men...
- Bloggjäveln som försvann
Jag hade egentligen något annat här, men precis när jag skrivit klart allt försvann det. Tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sov med öronproppar vettja. Det är skönt om än osexigt.

Hälsa flickan från norr. :-)

Glenn sa...

Golfaren >> Öronproppar eller en enormt stor skylt utanför dörren som tydligt visar att tidningen kan läggas utanför. Hm.