söndag, juni 24, 2007

Veckans lista v. 25

Positivt just nu:

- Träning
Jag har börjat träna igen. Ingen löpning, men jag kör lite styrketräning varje kväll. Det känns bra att få upp pulsen lite igen.
- Röda dagar
Ännu en röd dag. Jag tackar och tar emot.
- DC ++
Äntligen har vi fått i gång det. Bara för syns skull alltså, för vi laddar ju inte ner. Sånt är olagligt.
- TV sport
Det visas mycket friidrott på tv just nu. Även om det är lite bittert att se ibland så är det riktigt trevligt.
- Badrummet
Det känns fortfarande nytt. Det känns fortfarande härligt att duscha och gå omkring i badrummet.
Negativt just nu:
- Arbetaren
Den nya nissen. Vikarien. Som ska börja i oktober på min avdelning. Han är negativ, så enkelt är det. Han har inget där att göra.
- Fotboll
Derbyförlust mot Bajen. Real Madrid fick turligt med sig ligatiteln. Och Henry försvinner från Arsenal. Ingen bra fotbollsvecka.
- Hanna Ljungberg
Åtta minuters comeback. Sedan skadad igen. Riktigt trist för henne och Sverige.
- Respons
Nu har jag skrivit två böcker. Och responsen från de som läst dem var sådär. Jag kanske ska lägga pennan bredvid skorna på hyllan.
- Matlagning
Just nu finns det ingen lust till matlagning. Måste man äta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår inte. Men det är väl som vanligt. Lättare att ta till sig den konstruktiva kritiken (och applicera den på ett negativt sätt) än all positiv feedback. All talang. Varför varför varför?