måndag, november 13, 2006

Veckans lista v.45

Positivt just nu:

- Fyra dagars arbetsvecka
Jag behöver inte förklara. En dag mindre att arbeta. En dag mer att vara ledig på. Kan inte bli bättre. Förutom kanske en tre dagars vecka.
- Brommapojkarna
Brommapojkarna i allsvenskan. Det tycker vi om. BP och Bergtoft.
-Rally
Det var kanske inte meningen som rally. Men att fara fram genom helt snötäckta vägar genom de norrländska skogarna. Underbart.
- Trygg Hansa
Deras försäkringar är kanske inte billigast. Men varje gång jag ringt dem. Vilket har blivit en hel del senaste tiden. Så har jag blivit bemött på ett ovanligt trevligt sätt. Och det kan man vinna mycket på.
- Umeå
Nu har jag varit där igen. I fyra hela sköna dagar. Och jag har fortfarande inget ont att säga om Umeå och dess kringliggande orter.

Negativt just nu:

- Fothelvetet
Ett intervallpass den här veckan. Snabbare och lättare än jag räknat med. Men foten har inte känts bättre. Är det här den avgörande och slutgiltiga skadan?
- Brommapojkarna
Roligt att ni är där. Men är det verkligen bra för den här otroliga talangskola?
- Storlekar
När man väl hittar några kläder som man vill ha. Så finns inte rätt storlek. Frustrerande.
- Flyga
Jag har svårt för att flyga. Jag blir nervös. Orolig. Och det gör ont.
- Provoceringsförsök
Det är lite roligt när någon gör sitt yttersta för att provocera och få fram kommentarer. Utan att lyckas.

Inga kommentarer: