söndag, september 24, 2006

Veckans lista v.38


Positivt just nu:

-Kruthornet
Inte en George. Men kruthornet kommer som väldigt god två.
- Elitserien
Nu är den igång. Och det har börjat bra. Bara 52 omgångar kvar.
- Lönelyft
En riktigt trevlig fredagsöverraskning. Kanske är det just det som gör att motivationen och viljan kommer tillbaka?
- Championship manager
2001/2002 eller 2006. Spelar ingen roll. CM är CM. Och det är bland det bästa tidsfördriven man kan ha.
- Valet
Jodå! Nu blev det äntligen blått.
Negativt just nu:

- Derbyt
Ja, vad i helvete hände? Bittert. Bryta ihop och komma igen. Det finns gott om poäng att spela om kvar.
- Min kropp
Jag börjar tro att min kropp inte är menad till träning. Den verkar bara gå sönder hela tiden. Foten börjar bli lite bättre. En vecka vila kvar. Innan grundträningen börjar.
- Mitt humör
Det är inte bara kroppen. Humöret också. Det påverkar andra när jag är nere. Och det gör mig ännu mera nere. Jag vill inte vara så här längre. Som tröst. Har jag gjort en kolapaj idag.
- Trängseln
På en del gator i stan. Går det inte att ta sig fram. Det blir inte roligt att gå på stan då. I tankarna finns en annan stad.
- Misslyckanden
Stora som små. Misslyckas jag. Eller inte klarar det på första försöket. Blir jag arg. Och envis. Jag ska klara det. Så enkelt är det.

Inga kommentarer: