söndag, september 10, 2006

Veckans lista v.36

Positivt just nu:
- Höstens intågande
Hösten är ändå en bra årstid. Det blir mysigare. Lättare att sova. Tända ljus. Serier börjar på TV. Ligorna startar världen över. Ja. Det finns mycket bra med hösten.
- Tommy Haas
Det blev en riktigt bra US open tunering. Kanske borde han gått en omgång till. Men samtidigt. Kanske inte.
- Coachen
Nu är kontakten med coachen igång igen. Det känns väldigt bra. Bara benhinnan blir bra. Så blir det åka av.
- Marsglass
Kan det vara den nya drogen för mig?
- Bellmanstafetten
Ibland. Väldigt sällan. Kanske bara en gång. Så var det inte viktigast att vinna. Alla i laget kämpade strålande. Heja oss för helvete!
Negativt just nu:
- Stewe Irvin
Han var strålande. R.I P.
- Hackande
Framför allt media. Men även andra. Det ska alltid hackas på andras prestationer. Varför? Kan ni aldrig bli nöjda? Senast var det Allbäck som fick ta emot lasset med skit. Miljoner missade chanser. Varför inte hylla honom för hans två baljor i stället?
- Överkörningar
Att bara bli överkörd av någon känns aldrig bra. En del gör det för att de är sådana. En del p.g.a avundsjuka. Och en del för att de anser att de är bättre helt enkelt.
- Marion Jones
B-provet negativt. Visst. "Jag har aldrig varit dopad." Jo Min röv Marion!
- Matbrist
Jag kan bli riktigt grinig när inte födan intas som den ska. Socker. Det är A och O i min kost.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag har aldrig varit dopad." Jo Min röv Marion!"...hm det var något om att hacka på andra.
Kan du verkligen bortom alla tvivel i världen vara säker på att Marion varit dopad?
Jag vet inte, kanske har hon det, kanske inte....men kanske skulle världen vara lite mindre hård, lite mer positiv om vi valde att vilja tro vår omgivning om gott.
När och om motsatsen sedan blir bevisat, när Marions B prov visar positiv tex så borde vi inse att förlusten/misslyckandet är hennes inte vår.
Fast å andra sidan, kanske är det jag som dömer här, kanske var det just din empatiska förmåga du visade upp här.Kanske är det så att din röv är det läckraste du har att bjuda på och därför vill dela med bland annat nyss nämna Marion? Åh, det är svårt att vara människa/Mari

Glenn sa...

Mari >> Ja. Det ska inte vara lätt att vara människa.
Men kanske är det just så att min röv är det sämsta med mig. Och att jag jämför den med Marion. Då min syn på henne är ytterst tveksam?
Men visst. Självklart ska man inte dömma någon på förhand. Det har jag sagt tidigare. Men nu har Marion blivit dömd tidigare och redan då försvann all trovärdighet ur hennes mun. Enlig mig.

Anonym sa...

Återigen säger jag...
Jag tycker att både du och ditt ass is gorgeus! ;)
Men Marion, henne tror vi inte på.