söndag, september 10, 2006

Jag får stå mitt kast

Ja. Jag blev utmanad på en annan blogg (webblogg). Och jag har lovat att göra den. Även om jag känner att det här med utmaningar och listor som flyger runt på dessa sidor. inte riktigt tilltala mig. Men som sagt. Jag lovade henne. Och nu får jag stå för det.


4 arbeten jag har haft i mitt liv:
* Chokladarbetare på marabou
* Hjälplärare i klass 1-2
* Idrottslärare
* Förskolelärare

4 filmer jag kan se om och om igen:
* Braveheart
* Hitch
* Sun trip
* Miracle

4 tv-serier jag gärna ser:
* Prison Break
* Scrubs
* Joey
* Vänner

4 ställen jag vill åka till:
* Island
* Irland
* Australien (igen...)
* Canada (igen...)

4 personer jag vill träffa:
* Haile Gebreselassie
* Stig - Arne "Flingan" Flinkfeldt
* Bengt Alsterlind
* En älva

4 webbsidor som jag besöker dagligen:
* www.hattrick.org
* www.aftonbladet.se
* www.shapelink.com
* www.dolly.wordpress.com

4 ställen där jag trivs:
* I skogen - springandes
* Hos Flickan från landet i norr
* I duschen
* I soffan

4 personer jag vill utmana att svara på enkäten:
*Ingen. Så enkelt är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du svarade trots att du egentligen inte hade lust =) Skoj att läsa!