söndag, oktober 28, 2007

Veckans lista v. 43

Positivt:
- Lön
Ibland är den viktigare än någonsin. Den här månaden var en sådan gång.
- Arsenal
En riktigt bra start i ligan. Och i Champions league dominerar de. Och det utan Henry.
- Kläderna
Nya löparkläder av bror. Man bockar och bugar!
- Magnus Carlsson helg
Magnus Carlsson helg på svenska favoriter. Vilken miss att jag först hörde det i dag.
- Djurgården fotboll
De var tippade som ett mittenlag, men har överraskat många. En helt klart godkänd säsong även om avslutningen var kass. Nästa säsong är det inget snack om vart guldet hamnar.
Negativt:
- Allsvenskan
Guld till till Stefan Rehn på ett sätt som känns lite bittert. Men visst, grattis så jävla mycket. Njut av det för nästa år hamnar det där det hör hemma. I blårändernas stockholm!
- Samtal
Som vanligt ogillar jag dessa samtal. Nu återstår ett enda. Och på senaste slog jag nog rekord. Jag satt över en timme.
- Vädret
Finns solen kvar? Jag har ärligt talat inte sett till den på bra länge.
- Tågolyckorna
Visst är det tragiskt att de blev påkörda, men är man inte ganska dum om man springer runt bland tågspåren?
- Tandläkaren
Första hålet någonsin lagat. Utan bedövning. Jag är nöjd, det kändes ingenting. Hade förväntat mig en enorm smärta.

Inga kommentarer: