söndag, april 22, 2007

Veckans lista v.16

Positivt just nu:
- San José Sharks
Ut med Nashville. Hajarna maler ner allt!
- Arbete
Flickan från landet i norr fick snabbt ett nytt arbete efter senaste nedläggningen. Det tycker vi om. Det skapar lugn. Arbete finns bara man vill.
- Arbetet
Mitt arbete den här gågen. Jag får stanna kvar på samma avdelning ett år till. Det är gott.
- FM 2007
Football Manager 2007 är visserligen inget Championship manager 2001, med bra är det.
- Klimatbelysningen
Äntligen har fler och fler börjar visa upp hur illa det är med våran planet. Hur man kan göra för att rädda den. Mera sådant tack.
Negativt just nu:
- Internet
Vårat internet. Det trådlösa. Är inte som det ska. Inte ens nära. Mottagningen tänds och släcks hit och dit.
- Bengt
Min julstjärna är snart 2,5 år gammal. Men nu börjar den bli sliten. Han börjar hänga lite väl mycket. Och ja - han heter faktiskt Bengt.
- Vaden
En ordentligt överansträngd vadmuslek gör det svårt att känna njutningen under löppassen. Men under nästa vecka blir det nog ändring på det.
- Förkylningen
Så klart kom en förkylning under den lilla ledigheten man har också. Halsen ömmar ordentligt. Nästan så jag funderar på om jag ska avlida. Fast inte riktigt. I morgon blir det arbete.
- Helgen
Är det ens möjligt att helgens slut kommer innan helgens början? För så känns det ibland. Fast när helgens början då kommer, är helgen ändå slut. Jag förstår ingenting. Vart tog helgen egentligen vägen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ömmande hals och krånglande vad låter som en lugn vecka nu alltså. Synd att du inte var och kolla på tävlingen igår. Stod och coacha (visa vägen-funktionär) din bror när han sprang.