söndag, november 19, 2006

Veckans lista v.46

Positivt just nu:
- Kristian Sigurður Jónsson
Ny coach i Djurgården. Det känns bra. Han känns rätt.
- G-spot
G-spot var här på middag i tisdags. Det tycker vi om. Det var en trevlig kväll. En trött, men trevlig.
- Prata
Ligga i sängen i ett mörkt rum. Och bara prata sönder nätterna. Om allt möjligt. Och om ingenting.
- Känslan
Jag har lite positiva känslor just nu. Det är dags att arbeta i morgon. Och det ska inte bli så hemskt. Träning i morgon. Och foten känns bättre i viloläge än på länge.
- Bannister
En riktigt bra sida för oss löparintresserade. Tack för den. Jag hänger där. Ofta. Och längtar mig tillbaka till fornstora dagar.
Negativt just nu:

- Fjortisar och småflickor i högklackat
De går till skolan i högklackat. Om man nu kan kalla det gå. De snubblar fram och ser allmänt väldigt instabila ut.
- Rökare
Rökare har alltid varit äckliga. Men att stå inne i busskuren och bolma, är riktigt lågt.
- Tvätta
Nej. Det är inte roligt. Inte någonstans.
- Oförmåga
Den här gången gäller det min oförmåga att slappna av. Jag har så fruktansvärt svårt för det. Lyckas jag. Somnar jag direkt.
- Allt på en gång
Jag vill göra allting på en gång. Men det går tydligen inte alltid så bra. Och kommer jag på en sak jag vill ha eller behöver göra. Ska det göras eller fixas direkt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Matte! =) Förstår inte varför alla småfjortisar vallfärdar till min blogg, hade lust att be dem; Fuck off, men det kanske hade vart lite väl magstarkt *haha* Allt bra med dig& pinglan?

Anonym sa...

Hej, Ja vi arbetar med TRAS, nu börjar vi få in rutin men det är inte helt lätt. Det är ett bra sätt att ta reda på vad som behövs satsas på. Jag tycker att det är intressant med språkutveckling och det är i förskolan grunden sätts. Fast som alltid.. man önskar mer tid för observationer etc. Ha det bra :)

Anonym sa...

Dåliga nyheter, läs planket...

Glenn sa...

Mr T >> Var rädd att det var något annat... Något värre. Kan inte direkt säga att det som hände var oväntat. Men trist ändå. Vart har Camilla tagit vägen?