tisdag, juni 02, 2020

Veckans lista v.22

Veckans lista v. 22

Positivt just nu:

- Häggdoft 
 Känslan och doften av sommar. Magiskt.
- Värme
Plötsligt blev det 25grader varmt. Så jag har längtat.
- Nedräkning
Så var vi inne i juni. Plötsligt var det inte så många veckor kvar till semestern. 
- Winnerbäck
Det har varit Winnerbäckhumör senaste veckorna. För mycket tankar i huvudet. Jag är glad att han finns.
- Morgonjogg
- Morgonjoggens tid är nu. Så otroligt skönt att börja dagen i värme, sol och vid glittrande vatten.




Negativt just nu:

- Pollen 
Jag har tydligen gått och blivit känslig för pollen på äldre dag. Fruktansvärt onödigt.
 - Covid-19
Även om vi verkar ha passerat toppen är det lång väg kvar. Kämpa.
- Huvudet
Det har varit mycket tankar i huvudet senaste tiden. Mycket jobb. Mycket oklart.
- Kontorsjobb
Hur tänkte jag nu? Här sitter jag inne när det är varmt och gott ute.
- Socialt samspel
- Winnerbäckhumör och mycket i huvudet. Undviken gärna människor just nu.

Inga kommentarer: