måndag, maj 25, 2020

Veckans lista v.21

Veckans lista v. 21

Positivt just nu:

- Kortvecka
En dag föll plötsligt bort. Röd och fin.
- Löpning i regn
Jag blir så otroligt mycket mer motiverad av att springa i regn. Och när värmen är på väg blir det riktigt skönt.
- Vädret
Värmen är på väg. Knoppar. Grönt. Sol. Leenden.
- Förtroende
Att få extra förtroende boostar bra. Mer sånt.

- Prinsen
Han har fått tandställning och är så enormt peppad på den. Han vill ha den dygnet runt.


Negativt just nu:

- Covid - 19
Som sagt. Stående punkt. Men jag vill tro att det går åt rätt håll nu.
  - Barnplacering
Det var perfekt. Sedan slutade ett barn. Helt fel barn, rent placeringsmässigt. Suck.
- Restnoterat
Jag är otroligt less att saker blir restnoterade hela tiden. Jag har 74 beställningar som inte är kompletta. Det är rörigt just nu.
- Deadline
Inte deadline i sig. För det är en bra sak. Men att folk har svårt att hålla dem. 11:e maj är den 11:e maj. Inte den 22:a maj. Det är åt helvete för sent.
- Vädret
Det är inte bara fint väder. Förra helgen sprang jag i väg i solsken. Sedan kom hagel. Sedan sol. Och så snöblandat regn på det.

Inga kommentarer: