söndag, december 02, 2007

Veckans lista v. 48

Positivt:
- Gratulationer
Tack för alla gratulationer. Stora. Som små.
Där har ni årets julkalender. Igen.
- Arbetet
Det är faktiskt roligt att gå till arbetet just nu. Kanske för att det börjar lida mot ledighet. Men kul är det.
- Klättra
Jag fick prova klättra i fredags. Det var fantastiskt roligt. Men väldigt tröttsamt för underarmarna.
- Svennis
Hans råd till nästa förbundskaptenen: "Vinn allt, sköt ditt privatliv – och tjäna inte för mycket pengar". Helt klockrent uttalande.
Negativt:
- 27 år
Fuck it. Jag är gammal.
- Julhandelspanik
Jag börjar redan få panik för alla julklappar. Och hur ska man ha råd?
- Fredagen
Firade Chicha H. Klättringen var roligt. Middagen efter var inte lika roligt. Halvdöd stämmning och trötta ögon. Nej, jag kunde lika väl stannat hemma.
- Huvudvärk
Jag har haft brutal huvudvärk i två dagar nu. Har jag slagit i huvudet utan att veta om det?
- Kattbus
Deär väldigt söta. Absolut. Men måste de hålla på att busa så tidigt. Och där man försöker sova. Kan de inte växa upp snart.

Inga kommentarer: