måndag, september 17, 2007

Veckans lista 37

Positivt:
- Planet Earth
BBC och en bunt andra. Den här dokumentären är något extra. Elva underbara delar.
- USM
Tack för en trevlig kväll. Det var ett tag sedan. Om man ändå hade bil...
- Lönelyft
1000:- extra känns alltid bra. Och på det en hel del lovord. Nu är det bara köra vidare. Tur att något går vägen.
- Hösten
Hösten är riktigt mysig. I alla fall innan det blir sådär svinigt kallt. Fina färger och lite mysruggit. Om man ändå fick springa lite terräng.
- Allsvenska resultaten
Oavgjort för alla topplagen. Perfekt. Nu ligger gatan öppen för ett litet miniryck för blåränderna.
Negativt:
- Författaren i mig
Två av bokförlagen jag skickade mitt manus till ville inte publicera. Jag tog det hårt. Nu vill jag inte skriva något mer.
- FC Gothia
Vad var det för idiotisk plan de hade?
- Hälsenan
Den blir inte bättre. Snarare tvärtom.
- Humörsdippar
Mitt humör kan hoppa snabbt. Ibland bara sjunker jag ihop och har inte lust till något alls. Bara dra ett täcke över mig.
- Trådlöst
Varför ska det vara så förbannat svårt att installera tådlöst internet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

...Så länge du vilar huvudet på kudden. Om du förstår vad jag menar. Puss!

Anonym sa...

Om du tycker det är kul att skriva så fortsätt med det, dvs skriv för din egen skull. Ta det lugnt med hälsenan. Ta det lugnare och låt den vila ordentligt. Tycker att det är svinigt kallt redan nu. Coolt med ett bra lönesamtal, framförallt lovorden. Det lovar gott =)

Glenn sa...

Mr T >> Tycker jag vilar och vilar, men den blir bara sämre. Ska skära av fanskapet snart.