tisdag, augusti 28, 2007

Veckans lista v.34

Positivt:
-VM
Nu har det äntligen startat. Nu kör vi. Full fart frammåt!
-Mattias Claesson
Han kör och kör och kör. Tills han kräks. Tills han stupar. Skön inställning. Trots löjlig presentations ritual.
-Ekonomin
Det ser bra ut nu. Lite bonusar och sparande satte fart på ekonomin. Viktigt!
-Jericho
Har börjat spana in den där serien. Sett första 10 avsnitten och fastnade rätt snabbt.
-Lördagen
Lite minglande i Tantolunden och smakade lite svenska delikatesser. Och avlutade kvällen med en sushi och kinabuffé med Bror och hans Dalaflicka. Tack och bock.
Negativt:
-VM tiderna
Måste de sända allt när man antingen sover eller arbetar? Frick! Antar att det blir samma skit nästa år under OS. DubbleFrick!
-Sjuk
Jag blev till sist också sjuk. Skulle tajma det till VM sändningarna, men det blev någon dag för tidigt. En natt på 10 timmar gjorde susen.
-Kramizar och pöss
Allvarligt. Sluta.
-Tempramentet
Jag märker att mitt temperament hoppar till lite ibland. Går saker inte som jag vill kan jag bli arg. Förbannat jävla arg. Men bara ibland. Annars är jag lite snäll.
- Samvetet
Okej. Jag vet inte varför jag skrev upp satvetet på min kom-ihåg-lista. Men någonting var det tydligen. Så det får väl stå här.

Inga kommentarer: