söndag, augusti 19, 2007

Veckans lista v. 33

Positivt:

- Löpning
Uppvärmning med bror inför midnattsloppet. De sista stegringsloppen med eliten innan starten. Helt underbart att känna på känslans igen.
Det här är bara ett smakprov inför kommande skiva. Men ett smakprov med mersmak. Det kommer att bli bra. Riktigt bra.
-Chefen
Hon verkar tro på mig. Föreståndare i en vecka när hon var på semester. Samt förfrågan att ta över lite av hennes arbete när hon går ner i tid. Det känns nästan som en inskolning.
-Farmor
91 år i går. Virrig som alltid. Men hon är go den där farmor.
-UIK
Cupvinst och trolig ligaseger. Igen. Snart måste någon kunna fälla denna gigant.

Negativt:
- Min mp3-spelare
Den vill inte fungera som den ska. Och det gör mig sådär lagom förbannad.
-Sofförsäljning
Efter många om och men så blev soffan såld. Men det var en lång väg dit. Och som tack fick jag äran att hjälpa till att bära ner soffan också.
- Avundsjukan
Midnattsloppet. Alla som ställde sig på startlinjen när jag fick ställa mig i publiken. Det är inte rättvist.
- Hajen
En sex meter haj syntes till utanför Bohuslän. Jaha, då var det slutbadat i Sverige också.mHa! Som om jag skulle bada i våra istäckta sjöar ändå.
-Morgonhumör
Jag är verkligen inte att leka med på morgonen. Bäst att hålla sig på behörigt avstånd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syrran har blivit helt Winnerbäck-frälst efter att hon var på sin första konsert med honom. Han ska spela i uppsala i november och hon letar febrilt efter nån o gå med.
Jag tycker också han e riktigt skön så jag kanske hänger med men du kan ju ha det i åtanke om du e sugen.

Anonym sa...

(Sofie alltså)