måndag, augusti 13, 2007

Veckans lista v. 32

Positivt:

- DN Galan
Det var ordentligt tryck på läktarna. Och det var bra resultat. Personligen imponerades jag mest av Musse och Bekele.
- Arbeit
Skönt att vara tillbaka. Rutiner, rutiner och rutiner.
- Torsdagen
En middag med DJ E slutade med någon pilsner för mycket, men en väldigt rolig kväll. Sällskap av en mamma till ett av barnen på min avdelning. Komiskt. Samt en sosseröstande blåmoderat. (Vart fan kom han i från?)
- Vädret
Semestern är slut. Då kom den klarblåahimlen fram.
- Ligorna
Nu drar de i gång. De stora ligorna börjar ta fart. Köln slog St Pauli. Arsenal vände sent mot Fulham.
Negativt:
-Manusrädsla
Sju förlag har fått mitt barnboksmanus. Ett har svarat att de fått det och ska läsa igenom det. Jag är nervös, men vågar inte tro på något.
-Arbeit
Det var ändå rätt skönt att bara vara ledig...
-Publik
Skamligt när publiken går innan tävlingarna är slut. Eller matcher också för den delen.
- Trötthet
Jag har varit så fruktansvärt trött senaste tiden. Känns som om jag går runt i koma hela tiden.
- Källström
Vad i helvete Kim. Inte du.

Inga kommentarer: