söndag, juli 22, 2007

Veckans lista v.29

Positivt just nu:
- Djurgården - Elfsborg
En underbar vändning på matchens sista minuter. 0-1 blev efter två fasta situationer 2-1. Lyckan var total. Klockan slår, klockan slår...
- Nytt vardagsrum
Nu har vardagsrummet också fått sig en ordentlig uppryckning. Ny soffa och ny matta. Så, någon som vill ha en marinblå bäddsoffa?
- Semester
Även om tristessen är total så är det skönt att vara ledig. Sova ut och bara vara.
- Träningen
Tyvärr ingen löpning alls. Men så ska det vara. Däremot en hel del styrka och cykling. Sugen finns kvar.
- Facebook
Jag antar att det är det nya lurresturre. Men rätt roligt verkar det vara.

-Negativt just nu:

- LHS
Flickan från landet i norr ska börja plugga i höst. Och jag är avundsjuk. Jävligt avundsjuk. Jag vill också plugga där. Samma som jag gjort tidigare.
- Cykelhatet
Det ska inte vara lätt.
-Ekonomin
Det finns vissa svårigheter den här månaden. Det blev lite tokigt. Både med inköp och löner. Men nu är det bara tre dagar kvar.
- Tristessen
Uttråkandet fortsätter. Flickan från landet i norr arbetar vidare och jag har verkligen tråkigt. Kanske spelar latheten in också. Latheten efter alla cykelpass.
- Bengt
Bengt. Min julstjärna som jag fick för snart två år sedan. Han börjar se uppgiven ut nu. Men jag har inte gett upp hoppet på han ännu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till insikten om cykelhatet i Sverige. Är det inte fotgängare så är det bilar som ger andra blickar och visar total brist på hänsyn trots att man själv försöker visa det.

Sen att Dif har tur i slutet av en match kan väl aldrig vara positivt?

g-spot sa...

Beb! Kan hända att min bror behöver en ny soffa... ska jag kolla? =) Vi ses på onsdag! Kram