tisdag, maj 22, 2007

Veckans lista v.20

Positivt just nu:
- Ekologisk reklam
Reklamen är underbar. Man vill bara sjunga med, fast man kan inte.
- Annelie
Äntligen har hon kickat ut han. Det var på tiden. Det tycker vi om. Hon är värd så mycket mer.
- G-spot
Middag hos G-spot. Alltid trevligt. Jag får bocka och buga så hjärtligt.
- Röda dagar
Det blev en kort vecka. Kort arbetsvecka. Det är vi alla värda i bland.
- Franska kombin
En vecka med bil. Det är nästan så man blir bortskämd.
-Negativt just nu:
- Röran
Det är ett kaos hemma hos oss just nu. Det står saker överallt. Sladdar ligger över golvet. Kakel står i hörnet. Duschväggar och diverse annat som tar plats.
- Tålamodet
Jag har tålamod när det gäller barnen. Men att skruva ihop ett skåp kan knäcka mig totalt.
- Baksidan
Pang sa det, och så var det kört. Det var den baksidan.
- Djurgården fotboll
Förlust mot Gais i serien. Och orättvis utmarsch från cupen. Allt under samma vecka.
- Bioidioter
I filmen Spiderman III får en kvinna ett slag av en man. I biosalongen sitter ett gäng killar med utländsk bakgrund och jublar och applåderar åt det.

1 kommentar:

g-spot sa...

Men gubbsingen! Det var så lite så! Min lgh och ugn står alltid till er tjänst! ;)

Vi får göra det igen! Men nu är jag väldigt sugen på park, sol och öl. =)