söndag, april 01, 2007

Veckans lista v13

Positivt just nu:

- Värmen
Börjar nog redan bli lite bortskämd med värmen och solen. Ibland känns det som sommar. Tills man kommer på sig själv och undrar vart kylan egentligen tagit vägen.
- Träningsmånaden
67km - 80km - 92km - 80km. 6 pass varje vecka. Den här månaden har gått väldigt bra.
- Allsvensk premiär
Snart är den här. 6 dagar kvar. Och jag kommer att se matchen. Sweet!
- 30 års kalas
Tack för en trevlig tillställning!
- Kameran
Jag fascineras ständigt hur det kan gå till. Med ett klick så sitter verkligheten på ett papper. Helt otroligt.

Negativt just nu:
-30 år
Jag lider med dig Dalafickan. Grattis. Men det kan inte vara kul att fylla 30. Jag fick panik när jag fyllde 20 redan. hur ska jag klara 30 gränsen?
-Samtalsdags
Nu var det dags igen. Jag hatar verkligen dessa samtal. Vem kom på idén om att man ska ha utveckligssamtal?
- Hattrick
Det börjar bli lagom intressant. Är det dags för ett avhopp?
- Allergin
Det kliar ständigt numera. Värst är det efter varje träningspass. Dags att plocka fram de där små tabletterna igen.
- Fett %
Ställde mig på en sån där våg som mäter vikt, vattenprocen och fettprocent. Det var inte roligt. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig. Hade väl hoppats på 0,0 % fett, även om det kanske är lite orimligt. Nu blinkade det upp 9,3%. Det sved till i bröstet.

Inga kommentarer: