måndag, mars 05, 2007

Veckans lista v.9

Positivt just nu:

- Sportlovsvecka
Färre barn på arbetet. Det är skönt ibland. Även om rastlösheten ibland kickar in då.
-IEM
Friidrott på heltid. En hel helg. Sweet. Och det gick riktigt bra också. Men allra mest imponerande Mattias Claesson på mig.
- Ikea
Den nya sängen står bakom mig. Alldeles underbar. Perfekt. Med den smarta lösningen med utdragbara hyllor bakom. Jag är nöjd.
-Mor & Far. Bror & Dalaflickan
Tack. Verkligen. Ni ska alla ha ett stort tack för all hjälp i helgen. Transporthjälp av möbler. Bärande. Middag. Billånande. Skräpkörande och pappröjare. Tack! Tack! Tack!
- Städning
Det blev en storstädning i igår. Och det känns bra. Riktigt bra.
Negativt just nu:

- Skid VM
Det blev förvisso någon liten medalj. Men i det hela, var det ett riktigt kasst VM. Bryt ihop och kom igen.
- Internetbanken
Min internetbank krashade två gånger i veckan. Det har inte påverkat mig. Men det känns lagom förtroendegivande.
- Träningen
En vecka till åt helvete. Förkylning och mindre vadskada.
- Elitserien
Vad ska man säga. Det gick inte i år heller. Men det var nära. Några minuter i från bara. Och vi, i jämförelse med andra, spelade på riktigt. Med de bästa spelarna. Men bitter? Nej, det skulel jag inte påstå att jag är. När fan börjar allsvenskan?
- Flickan från landet i norrs arbete
Det drar ner hennes humör. Det tycker vi inte om. Hoppas det vänder snart. Hon är bäst på det hon gör, när ska de andra se det? Och när ska vi bli kollegor?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå...här har jag under flera år faktisk vant mig vid att då och då gå in på din blogg och läsa om saker som hänt( eller inte hänt) och saker du tänkt.
Men nu, två veckolistor det är allt. Vill bara att du skall veta att jag saknar dina texter./mari

Glenn sa...

Mari>> Det var väldigt snäll sagt. Tack.