tisdag, januari 23, 2007

Veckans lista v.3

Positivt just nu:

- Mulle
Äntligen är våra grupper igång igen. ut i skogen med den här härliga barngruppen. Det är räddningen under veckorna.
- Idrottsgalan
Första dejten på nytt. I globen. Det var en trevlig tillställning. Och att Kallur fick Jerringpriset var bra. Rätt och bra.
- Benen
Från blytunga till fjäderlätta. Underbart. Undrar hur länge det håller i sig.
- Ekonomin
Ser riktigt bra ut. En hel hög med slantar kvar så här i slutet på månaden. Slösa eller ge till banken? Hm.
- Hillary Clinton
Reespect! Henne håller jag på. Men frågan är om Amerika. Och världen är redo för en kvinnlig president.
Negativt just nu:

- Sovpanik
I lumpen kunde jag sova på kommando. Nu får jag mera panik när jag måste sova. När jag tittar på klockan och verkligen ser hur den tickar. Tickar. Tickar.
- Sveriges turné
Lagom imponerande. Men det sägs att den ska vara bra för något. För någon. Frågan är vem eller vad.
- Trafikkaos
Hur kan det bli ett sådant kaos varje gång det kommer snö från himmlen över Stockholm. Det är sannslöst.
- Samlingar
Jag klarar av det mesta på arbetet. Men jag ha så fruktansvärt svårt för dessa förbannade samlingar. Ångestframkallande.
- Torrhet
Vi har en torrboll i badrummet numera. Och det torkar nog inte bara upp fukten där. Utan även kroppen. Kanske inte lika bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sverige lyckades iaf kryssa mot Ecuador på deras hemmaplan. De gjorde varken Brasilien eller Argentina i VM-kvalet =)

Kör inte på för mycket bara för benen känns fräscha. Fötter, hälsenor, vader etc måste hänga med i nya träningsdosen oxå.