söndag, oktober 22, 2006

Veckans lista v.42

Positivt just nu:

- Magnus Carlsson
Undrar om jag blir dömd nu. Men. Vilken skön och mysig röst.
- US M
Skickar presenter från Amerika. Vilken kille. Vilken kompis. US M. Tack!
- Min närvaro
1,5 sjukdag på två år. Inte illa.
- Skogen
Det är avkopplande. Det är mysigt där ute. Skogen är fruktansvärt underskattad. Och att sedan leka kurragömma i den. Priceless.
- Västerås
Äntligen. Där satt den. Där sitter han. Cykelvåldtäktsidioten.
Negativt just nu:

- Sjukdom
Det var inte bra att stanna hemma för den lilla utmattning/sjukdom jag hade. Jag har haft dåligt samvete. Även om jag tror det gjort mig gott.
-Beslutsamhet
Jag har svårt att säga nej. I en del fall är det bara irriterande. Exempelvis när försäljare ringer. Men nu har jag lärt mig knepen.
- Fothelvetet
3-4 km var femte dag. Kul. Det kommer jag fruktansvärt långt på. Vilovecka fem är över.
- Borgliga hetsjakten
De borgliga vann (äntligen). Acceptera det och ge upp denna hetsjakt på obetalda räkningar, långt hår och banvakter. Våra landsgrannar skrattar åt oss.
- Peter André & Jordan
"A whole new world" heter visst deras låt. Och allvarligt talat. Mer tondöva människor får man leta efter. Den är hemsk. Verkligen hemsk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du ser mig
Håller om mig när jag ber dig
Då när orden tagit slut
Talar kärleken sitt språk ...

Glenn sa...

För du ser mig,
är det finaste du ger mig,
undrar hur du orkar med,
alla mina mörka dagar...