söndag, oktober 08, 2006

Veckans lista v.40

Positivt just nu:
- 2-0
Det var en imponerande seger. Imponerande spel. Och imponerande laganda. Grattis Sverige.
- Zlatan
Utsedd till förra veckans sämsta spelare i italienska ligan. Ha ha ha ha ha ha ha ha!
- Carl Bildt
Så ja. Det var ett bra val. Legenden kommer att utföra stordåd.
- Chokladmjölk
Mmm....
- Patrik Isaksson
Kanske är jag för mjuk. Men Patrik Isaksson är riktigt mysig och skön musik.
Negativt just nu:

- Fotjäveln
En vecka till har gått. Utan träning. I morgon blir det ett nytt test.
- Fredagströtthet
Det är helt enormt vad slut man är på fredagar. Det finns inga krafter kvar till någonting. Förutom att sitta i soffan och halvsova.
- Kontot
Jag kommer inte riktigt överrens med mitt konto för tillfället. För stora Ikea drömmar gör kontot litet.
- Brist på umgänge
Jag träffar vänner för sällan. Men det finns så lite tid i veckorna. Förlåt Köpings M. Damen L. Fröken J.L. Mr T. DJ E. G-spot och US M.
- Alla jävla väldtäkter
Det är helt sjukt vad det våldtas nuförtiden. Finns det inget stopp för dessa idiotiska fega handlingar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, det är ju alldeles för sällan vi träffas. Men jag hoppas på lite besök nu när jag flyttar närmare =)

Anonym sa...

Se det som att du har ett liv. Mitt schema e lika späckat det.
Men det kanske betyder att man inte har ett liv å andra sidan.
Äh, vette fan vad som stämmer.