tisdag, oktober 03, 2006

Veckans lista v.39

Positivt just nu:
Hon är bara för go´!
- Nya saker
Lägenheten fylls på. Sakerna behöver inte vara helt nya. Men en utökad inredning är trevligt.
- Umeå
En riktigt trevlig liten stad. Tankarna ligger ofta där numera. När arbetet är som det är.
- Flickan från landet i norr's släkt och vänner.
Jag känner mig verkligen välkommen. Jag kan inte ha gjort bort mig så mycket. Ännu. Tack.
- Counter Strike Zero
Fräckt. Helt enkelt fräckt.
Negativt just nu:

- Bilförare
En del kör verkligen som jävla puckon. Tur att det finns bra och ansvarsfulla. Som jag. Hm.
- Fotjävlen
Jaha. Fortsatt vila då. Kul.
- Platsbrist
Många nya saker. Men samma plats. Då blir det lite trångt. Men idéer ochdrömmar finns. Dags att skrida till verket? (Oj, vilka ord.)
- Frånvarande kollegor
På mer än ett sätt.
- Arbetstid
Ibland ligger tiderna helt fel. Att en börjar arbeta när den andra slutar. That's sucks. Bigtime.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Umeå är en trevlig stad=)
Du vet väl om att man måste prova saker här i livet för att veta vad som funkar bäst för en själv?

Det som sedan är viktigast är att du och Cissi mår bra. Glöm inte det.

*KRAMAR*

Anonym sa...

Finns en massa trevliga platser och människor i norr :-)

Anonym sa...

Klart du inte gjorde bort dig!! Ja...det skulle va det där Stockholm i mitt hjärta-inslaget då men man får väl lov att säga att festdeltagarna var ovanligt vidsynta och inte alls så inskränkta som norrlänningar kan va (eller så var det 20-kronorsdrinkarna som öppnade deras sinnen ;) Ta hand om dig och Cissan! Kram!

Glenn sa...

Hansy >> Vilken tur. Vad gäller "Stockholm i mitt hjärta" inslaget. Ja, vad ska man säga. Jag tjatade inte till mig mikrofonen direkt. Och var det låtvalet eller sångrösten som skulle ha stört? Ha! Nej, jag klarade mig nog bra. Tillräckligt bra för att våga mig upp fler gånger i alla fall. =)