söndag, augusti 27, 2006

Veckans lista v.34


Positivt just nu:

- God mat
Riktigt god mat. När man är riktigt hungrig. Helst självlagad och med kärlek. Oslagbart.
- Disney
Disneys filmer är underskattade av vuxna. Lejon Kungen. Lilla sjöjungfrun. Riktigt bra.
- MMS
Lite roligt det där. Med att skicka och få bilder.
- Dans
Såg på det där "Let´s dance" programmet. Och blev mäkta imponerad av de som dansar. Jag vill också kunna. Mer än bara bugg.
- Glenns BK
Ny säsong. Och Två klara segrar. Ser bra ut även den här gången.
Negativt just nu:

- Henrik Larssons polisanmälan
Kom igen. Varför ska killen polisanmälas? Bittra supportrar på läktaren? Stäng av han en match. Precis som alla andra. That´s it.
- Opepp
Det mesta känns bara olustigt. Ingen energi och ingen lust till någonting. Svaret kom i helgen kanske. Förkylning.
- Baby Boooomen
Det var värst vad det är inne att skaffa barn nu helt plötsligt. Hela världen verkar vara gravida. Hm. Jag förstår det inte.
-Benen
Mina ben har känts tunga i två veckor snart. Någon gång måste det släppa. Antar att det bara är borra ner huvudet och köra på.
- Dagen efter
Det är inte roligt. Inte ens lite. Jag skyller på matförgiftning. Helt klart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha...först en lång och temperamentsfull text som avslutas med ett ( hm...heter det ...en skål, med då kan det ju förväxlas med skålen man lägger saker i, knepigt) skål....sedan veckans lista som dels verkar helt förvirrad inför det där med blommor och bin och dels klagar på "dagen efter sjukdom".
Nej Glenn, din blogg är INTE ointressant och meningslös tvärt om! Ibland är den intressant, ibland tycker jag du har fel, ibland är den ganska ledsen och ofta lockar den till skratt. Kort sagt, den är speglar livet och det kan ju aldrig vara meningslöst....eller hur.
Hoppas du mår bättre idag och känns läget rätt tycker jag absolut att ni bör haka på graviditetstrenden.Mari

Glenn sa...

Mari >> Nej. Kanske inte emningslös. Kanske ska uttrycka det annorlunda. Mer eller mindre intressant. Det kanske är bättre.
Men haka på graviditetstrenden? Nja. Det får nog vänta ett tag. det får jag lov att säga.