onsdag, augusti 16, 2006

Stämma kollegorna

Det blev mycket olika förslag gällande om jag ska gå eller inte på detta sexparty. Men vi får se hur det blir. En vecka återstår innan det är dags. Och det blir en vecka av pikar och retningar.
Mina kollegor går ut hårt och tycker det ska bli helfestligt att se mig där. Det kommer pikar och småretningar konstant.
Egentligen vet jag inte varför. Tydligen ska det finnas en hel del andra saker. För alla olika kön? Det är vad jag fått höra i alla fall. Men. Ja. Vem vet. Vi får se vad som händer. Och hur det blir.
En kollega säger som hon brukar: -" Det är verkligen tur att vi inte är i USA. Då hade du kunnat stämma oss för länge sedan".
Så klart jag kunde. Men jag bjuder på det.

Nylander erkände igår. Det var väl på tiden. Undrar bara när Lövgren ska bli man nog och erkänna han också. Jag vet inte riktigt vad jag tycker i den här frågan. Självklart är det idiotiskt. Det är olagligt om inte annat. Och sysslar man samtidigt. Som Nylander. Med en ren idrott förening. Ja. Då är det ännu mera otänkt.
En kollega till mig sade idag. När vi pratade om det. Att alla hans medaljer skulle tas från honom. Det kan jag inte hålla med om. Om han nu har några medaljer.
Nylander var en bra idrottsman när han höll på. Även om en del haft sina misstankar kring ett beroende redan då.

Men som sagt. Jag måste tänka lite mera på situationen innan jag kan skriva mer. Nu är det bara korkat av dem. Men samtidigt tar de lite för mycket plats i tidningarna. De är stora profiler. Absolut. Men inga aktiva världsstjärnor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

George är kung och borde ligga högre på listan!! han är egentligen i en klass för sig själv.
Vad det gäller Nylander var han väl mest 4a och Lövgren tillhör ju inte direkt en av de stora svenska friidrottarna.
Klart du ska gå på dildoparty, hävda övertid och gör noggranna anteckningar ;) annars tycker jag gott att tanterna får hänga med dig till stadion och lite fotboll lagom till din födelsedag.
Allt gott i USA so far, har visst lämnat en respektive hemma igen..intressant.. synerligen intressant...

Adios

Anonym sa...

tack för tipset gällande syrran. Ska lägga det till listan över ideer!
Såg att du fått tips om oljan som blir het när man andas på den. Den har jag hört mycket bra om! Finns mer saker i den stilen med.
Kan nu också passa på att varna för nytt spindelinlägg i min blogg, med BILDER! ;-)

Glenn sa...

US M >> George är en klass för sig. Självklart. Det går inte att jämföra något med honom.
Det börjar bli en tradition det där med att lämna någon hemma. Har ni talat ut?
Och vad gäller dildofesten. Övertid, det var en bra idé. Jag ska genast prata med chefen...

Anonym sa...

Intressant att folk verkar ha "hört" mkt bra om massageoljan. Ingen som prövat den?

Glenn sa...

Mr T >> Nasty as always...