torsdag, april 06, 2006

Veckans lista v.14

Positivt just nu:

-Franska kombin
Jag tjänar så mycket tid. Jag hinner med så mycket mer.
- Arsenal
De slår rekord efter rekord. Maler fram som en ångvält. Nästan i alla fall. Inte långt kvar!
- Hjälpsamma människor
Det finns inte för många av dem där ute. Men det som finns, är underbara.
- Tidiga kvällar
Att gå och lägga sig redan 20.00. Det är helt otroligt skönt.
- Helgen
Den har inte varit ännu. Men kan inte bli misslyckad. Umeå. Flickan från landet i norr.


Negativt just nu:

- Hagamannen
Bara för att det är han. Och för att han hemsöker människors drömmar.
- Fullspäckat schema
Det tar ordentligt. Både fysiskt och psykiskt.
- Skador
De tar aldrig slut. Och förstör så mycket. Hälsena. Vad. Häl. Knä. Vad. And so on...
- Otäcka drömmar
Hur kommer det sig egentligen? Jag vaknar i stort sätt varje natt av mardrömmar.
- Omstrukturering
Det behöver inte alltid vara negativt. Men. På arbetet. Då är det så. Ovissheten slår in.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i Portugal! Och hade mys i Norr =)

Anonym sa...

ha det bra, ta hand om dolly och jag hoppas verkligen att vaden och knät blir bra! jag kom aldrig så långt som till träningsläger men jag gav slutligen upp friidrotten för att mina hälar pajade (tresteg sliter...) så jag vet ändå lite hur det känns.
(och checka in min nya blogg!)

Anonym sa...

Arsenal ahr minst sagt överaskat alltså. Jag hoppas de går till final, där de får möta Barca grymt det skulle vara... Jävligt trevlig din nya blogg är.. grymt! Alltså, Hagamannen är sinnesjuk.. man frågar sig varför det finns sådana människor...

Må ABSOLUT bäst