söndag, april 02, 2006

Veckans lista v.13

Positivt just nu:

-Hagamannen
Han är fast. Troligtvis i alla fall. Och det känns bra. Jävligt bra.
- Choklad
Nu har jag varit utan så länge. Skönt att få äta utan att oroa sig.
- Arsenal
Körde i stort sätt över Juventus. Utklassade Tottenham. Det ser bra ut.
- Prison Break
Ja. Okej. Jag fastnade för den serien också.
Det blev en trevlig kväll. Mat. Onyttigheter. Prat. Och Lost.
Negativt just nu:
- Nytt SIM-kort
Allt försvann. Telefonboken. Meddelanden. Suck.
- Höga krav
Framför allt de kraven jag ställer på mig själv. Jag måste få ner dem. På något sätt.
- Hagamannen
Han är verkligen inte frisk någonstans. Hoppas han får sitta sjukligt länge.
- Blogg.se
Jag kan inte länka. Mina inlägga visas inte. Har jag gjort något? Är mina inlägg så dåliga?
- Vädret
Andra april. Och det är full snöstorm ute. Våren. Den känns väldigt avlägsen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tappade du bort ditt gamla sim? annars så kunde du ju bara lagt över allt till telefonen? kanske har du tappat hela telefonen?

erika sa...

jag använder BlogRolling (www.blogrolling.com) för att länka till andra bloggar. kommentarer vet jag inte riktigt hur man gör... jag brukade leta i olika "templates" och på andras bloggar, och försökte klura ut vilken del av koden man skulle kopiera för att få till det som jag ville. så nu törs jag inte ändra nåt, ifall jag förstör alltihop :)

Anonym sa...

men fick du inte utslag av choklad förresten? vad berodde eksemen på då? bra om det är fixat :-)