söndag, april 02, 2006

Ombyggnad pågår




Först och främst. För att påminna er om vem jag egentligen är. Så kommer jag med en bild.

Min sida på blogg.se har tydligen bestämt sig för att lägga ner. Kanske något fel på deras sida. Kanske är jag inte välkommen längre. Mina inlägg blev kanske för många. Eller så var de helt enkelt för tråkiga. Jag ville inte byta sida. Men jag känner mig mer eller mindre tvungen.


Så. Så ligger det till. Glenns webblogg - där älvorna dansar. Kommer inte att läggas ner. Den kommer bara att flyttas.
Hit.
Tidigare inlägg kommer inte att föras över hit. Om ingen kan berätta hur man gör det utan att sitta och klippa och klistra i en veckas tid. Jag menar. Kom igen. Det är över femhundra inlägg. Men läs och njut (?) på den tidigare sidan.
Jag repeterar: glenns.blogg.se är den gamla. Och glennswebblogg.blogspot.com är den nya.

Kanske tar det ett tag innan jag hunnit utforska vad som finns här. Men den vinner som är trägen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra för byten från blogg.se!!

Anonym sa...

Fin karl den där Glenn.