söndag, september 12, 2010

Veckans lista v.36

Veckans lista v.36

Positivt:

-Storebror
Han sprang halvmaran i mitt namn. 1.18 och en fin placering. Jag avundas och jag imponeras. Gång på gång.
- Spotify
Vilken grej. Vilka godingar man kan hitta där. Och hur mycket tid man kan spenderadär inne.
-Träningen
Äntligen är det igång lite igen. Långsamt kan jag stegra träningsmängden igen. Hoppas bara senfästet håller nu.
-Toby Kieth
American ride. American soldier. Toby Kieth. Bra skit!

-Negativt:

- Sverigedemokraterna
Ord är väl kanske överflödiga. Men kom igen. Att förbjuda islam? Jo, just det.
-Tvätt
Att det är så svårt att boka tvättstugan i tid. I natt tvättade vi 24.00-03.00. Vilket jävla skämt.
- Mat
Sällan att jag är hungirg nu för tiden. Att laga mat är ett allt för stort projekt. Och dessutom kostar det en massa pengar. Tacka vet jag japanmix och cola.
-Passagerare
Jag antar att det har med mitt enorma kontrollbehov att göra. Men det är jobbigt att inte sitta bekom ratten. Allting känns plötsligt så farligt.

Inga kommentarer: