måndag, mars 19, 2007

Veckans lista v.11

Positivt just nu:

- Träningsplanering
Känns bra att göra träningsplanering några veckor framåt. Det ger extra energi och motivation. Tyvärr brukar alltid någon skada sätta stopp för det hela. Men inte den här gången...
-Serier
Följer en del serier. Och till slut blir man nästan en del av dem. När det gått ett par säsonger är det svårt att sluta titta. O.C var en av dem. Det var inte bra på slutet, men jag var tvungen att se klart den. Det har jag nu. Positivt.
-Vilda Väsby
De åkte på en nit mot Huddinge. men att bara ta sig till allsvensktkval är starkt. Kanske blir det Rögle-Väsby nästa år? Det skulle vara något.
- Tävlingspremiär
Det gick bra det där. Ingen tid att skryta med, men det kändes skönt att vara tillbaka där ute. På tävlingsarenorna.
- Synoptik
Skön reklam. Och en bra kampanj. Lika många % rabatt som man är år. men, om man är 105 år och behöver nya glasögon då? Får man glasögonen och pengar på köpet?
Negativt just nu:

- Personalbarn
Vem kom egentligen på idén om att ha personalens barn på samma stuga som sina föräldrar? Det skapar bara problem. Och det är barnen som skapar de minsta.
- Arbetet
Allvarligt. Det räcker nu. Det är inte roligt längre. Någonting måste ske snart.
-Innan tävling
På morgonen när jag vaknar samma dag som tävlingen är det värst. Jag blir tyst och nästan hatisk. Och minutrarna innan start. När överdragskläderna är av. Tur att jag har en sådan underbart förstående flicka.
- Homovigsel inlägg
Läste ett inlägg om homovigsel i kyrkan. Killen jämförde homosexuallitet med pedofilism. Det är lika onaturligt att vara med en man som att vara med barn tyckte han. Man blir uppriktigt sagt förbannad. Större idiot får man leta efter.
- Hammarby kan inte vinna
Det börjar bli lite komiskt. Men samtidigt är det lite trist för hammarbyarna. De kan väl få vinna en gång i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bästa listan på länge =)
Speciellt med punkten tävlingspremiär.

Glenn sa...

Mr T > Tack.Kändes kul att få tävla igen. Nu är det några veckor kvar innan jag får bestämma mig gällande terräng DM. Jag har hört att det finns en motionsklass ;-)