söndag, juli 04, 2010

Veckans lista v.26

Veckans lista v. 26

Positivt:

- Fotbolls-VM
Det får stå kvar. Just för att det är fotbolls VM. Och Tyskland är kvar.
- Bläckfisken Paul
Alla Tysklands matcher har han tippat rätt. Heja Paul! Vilken låda väljer han mot Spanien?
- Träningen
10x3min med 60sek vila i fredags. Farten låg på 3.40/km och jag var inte direkt trött efter. Kompis, det går bra nu.
-Framtidsplanerna
Det börjar närma sig nu. Bara sex månader kvar och vi kan sitta i ett eget hus 63mil härifrån. Bara leka med tanken får mig att le.

Negativt:

- Polischef Göran Lindberg
Jävla idiot!
- Vädret
Jag vet. Inte ska man klaga. Men långpass i 30 grader sliter ohyggligt. Kraften och orken tar slut allt för snabbt.
- Mitt hotmail
Nersmutsat med virus. Inkorgen och alla kontakter raderade. Nu är den adressen borta. Förlåt.
- Sommarekonomin
Det finns så mycket man vill göra på sommaren. Pengarna försvinner allt för fort från kontot.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag gillar att veckans lista är tillbaka!