söndag, november 18, 2007

Veckans lista v. 46

Positivt:
- Jeansen
De sitter perfekt. De är grymt snygga. Bättre blir det inte. Om det inte hade varit gratis vill säga.
- Bil
Tack Bror och Dalaflickan för lånet av bilen. Nu kunde man göra saker som är lite svårare annars.
- Stieg Larsson
"Män som hatar kvinnor" var riktigt bra. Jag väntar med spänning på nästa bok. I morgon öppnar jag den.
- Nystrand
Världsrekord med fyra tiondelar. Och det finns mer att ge. Imponerande!
- Träningen
Fyra löppass och ett styrkepass den här veckan. Två milpass. Ett av dem under 44.20. Och en avslutande km på 3.59.
Negativt:
- Frisörspegeln
Aldrig någonsin känner man sig fulare än när man sitter i stolen hos frisören och tittar sig i spegeln. Det är hemskt.
- Pengar
Varför måste det alltid finnas den här pengafrågan. Jag vill vara ekonomiskt oberoende. Nu.
- Svidande ögon
De svidande ögonen slutar aldrig svida. Jag är konstant trött.
- Försäljaren
Han var riktigt vass. Men det var inte bra för min ekonomi. Om jag bara kunde förstå hur jag plötsligt hamnade i det där provrummet med jeansen.
- Sverige
Spanien var bra. Men Sverige var riktigt usla. Nu borde det räcka ändå. Och förresten, Tyskland är klara för länge sedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket antiklimax här nere i Madrid. Dock var det en helt otrolig upplevelse på arenan.

Glenn sa...

Mr T >> Kan tänka mig det. Får avgöra på hemmaplan i stället. Bortamatch, det kan bli fel i bland. Så att säga. ;-)

Njut av tiden i Madrid nu.

Anonym sa...

Skönt att höra att träningen flyter på mannen!