tisdag, november 06, 2007

Veckans lista v. 44

Positivt:
-Kläder
Nya kläder igen. Gott!
- Samtalen
Äntligen är de klara. Om några månader är det dags igen.
- Oremo
Skulle kunna vara ett riktigt intressant nyförvärv. Hoppas han väljer Djurgården.
- Snön
Där kom årets första sn...och där var den borta.
- Sam
Han är inte positiv alls. Det positiva var att han fick packa sina väskor och lämna idol.
Negativt:
- Hängförbud
Jag tycker det är helt befängt att förbjuda något sådant.
- Räntehöjningen
Höjningen blev inte så stor som jag var rädd för. Men det börjar bli för många små nu.
- Bengt - Åke Gustafsson
Hur kan man ta ut en spelare som inte spelat match på hur länge som helst? Bara för att han råkar heta Peter Forsberg? Löjligt. [Och det visade sig visst vara ett stort misstag också...]
- Idiotfamiljen
Jag har en familj på arbetet. Som är riktiga idioter. En pappa som beter sig hotfullt mot personalen. En mamma som är nojig över allting. Barnen får inte använda någonting hemma för det är farligt. Och de får inte bli smutsiga eller blöta. Då kan man få lunginflamation och dö. Ibland är det svårt att se barnen med neutrala ögon, när de har såna idioter till föräldrar.
- Sova ensam
Usch. Det vill jag inte göra mer än nödvändigt. Det är tomt utan Flickan från landet i norr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Who is Sven-Åke? Sen får man fråga hur diskussionen mellan foppa och BENGT-Åke har gått. Det kommer att komma fler räntehöjningar framöver så det är lika bra att vänja sig =(

Glenn sa...

Mr T >> Sven-Åke...Bengt-Åke. Spelar det någon roll? Ha, nej men faktum var att jag medan jag skrev det pratade om coachen Jofs. [Sven-Åke Jofs], där uppstod nog felet :)

Nästa år ska väl räntan nå sin topp, eller har jag fått fel info?

Anonym sa...

Det är bara spekulationer om att den skulle stanna där. I värsta fall går den upp ett par procent.