måndag, oktober 01, 2007

Veckans lista v. 39

Positivt:
- Haile
Världsrekord på maran. Han är fortfarande kung! Och kommer alltid vara det i mina ögon.
- Shopping
Det har en tendens att bli lite för mycket i bland. Jag börjar känna mig som en shoppaholic.
- USM
Äntligen fick han ett arbete. Ett brutalt bra också för den delen. Det är han värd. Grattis kompis!
- Var 3:e fredag
Jag slutar 13.00. 12.30 utan rast. Helt underbart. Som att få en dag ledigt till.
- Winnerbäck
Han har gjort det igen. Mysig, mörk och skön skiva. Konserten närmar sig.
Negativt:
- Arbetet
Jag vill inte gå dit!
- DIF hockey
Lagom bra start.
- Självfötroendet
Det är inte på topp just nu. Det har sjunkit rejält senaste veckan, och något behövs göras. Någon bra idé behöver kläckas.
- Kylan
Det börjar bli ruggit att stå där ute bland vind och höstlöv och vänta på bussen.
- Tandläkaren
Inte bara ekonomisk smärta. Det är verkligen hemskt att gå till tandläkaren.

Inga kommentarer: