torsdag, oktober 12, 2006

Bladen bläddras

Den stenhårda boken "Guld och blod" (Louis L’amour) är nu utläst. Måste erkänna. Att den var inte så stenhård och tuff som jag förväntade mig. Men den var absolut inte dålig.

Nästa bok. Ska påbörjas i morgon bittit. Men jag har lite svårare att hitta vilken det ska bli nu. Jag har en biografi av Haile Gebereselassie "The Greatest". Men jag vill avvakta med den. Tills jag kan träna på för fullt. Jag räknar med att bli inspirerad och motiverad av boken. Och det vill jag kunna använda senare. När fotjäveln är bra.

Nu står det mellan två böcker.
Michael Connelly - "Framgångens pris"
Liza Marklund - "Sprängaren"

SKa fundera lite i kväll. Så får vi se vad det blir.
Det här med läsning. Fan. Det är inte dåligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte läst Michael Connelly, men Liza är ju så bra. Har läst alla hennes böcker förutom den nyaste. Trevlig helg!

Anonym sa...

Blanden bläddras? Nu har du fått dill bakom örat...

Glenn sa...

Mr. T >> Blanden, bladen. Dill persilja..