måndag, oktober 08, 2007

Veckans lisa v. 40

Positivt:
- Veckans pedagogiska arbete
Nya idéer har bara sprutat ur mitt huvud den här veckan.
- DIF fotboll
Strålande fotboll och en 4-1 vinst mot Örebro. Sedan mindre elegant fotboll men en brutal kämparinsats och en fin 2-0 seger borta mot KonsträsGefle. Drömmern lever vidare.
- CL-elvan
Med två omgångar kvar av allsvenskan leder jag min serie på startelvan.se. Nu lanseras Champions league-elvan. Mäktigt.
- Paret
Jag vet inte hur pass offentligt det är. Men grattis för fan! Det har ni gjort bra.
- Planeringsdagar
Det var skönt att få göra något annat ibland. Bara komma bort från förskolan och barnen
Negativt:
-Ekonomin
Månad efter månad. Jag vet vad som behöver göras, men det är svårt när man står där i affären.
- Kaviar/banan
Hur kan man ens komma på en sådan vidrig kombination?
- Samtalsskräcken
Termin efter termin. Samtal efter samtal. Finns det egentligen någon som är lugn inför detta hemska påhitt?
- Söndagsförare
Myten stämmer. På söndagar kör alla runt en förjävligt.
- Marion Jones
Tack Marion. Äntligen bekräftade du det alla redan visste. Det är inte ett dugg synd om dig. Du är patetisk och pinsam.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag fick va med i din lista denna vecka!!!!
Jag kan nog inte ta åt mig så mycket utav äran i detta inte, men nöjd är jag! Har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen!

Kramar